Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



subota, 06.08.2011.

* Svi Za EU

U zadnje vrijeme često vidim reklame Svi za EU
Pitanja izgledaju prepametno, a odgovori još pametnije. bang
Ma kako se samo ona Ruža(poljoprivrednica) na placu sjeti pitati 'oće smjeti prodavat okrugli sir?!
Ili Ante(ribar) 'oćel' on smit lovit ribu u svom moru, a da svakoj ribi ne nadjene ime?!
Ili učenik(učenik) 'oće smit pisat Hrvatski?!

Vidiš vraga, ma komu bi palo na pamet postavljat tako važna pitanja od općeg interesa, tako mudro sročena i prenesena.
A odgovori su još mudriji.
Pojavi se uredno obučeni, ušminkani gospodin koji nije vidio ni kravu ni koću, a hrvatski? pa...
Pruža nam "adekvatnu edukaciju", na "krucijalna pitanja" o domaćim "resursima" i trudi se da građane ne ostavi u "kolapsu" neznanja mouthwash

Meni se jako sviđaju reklame Svi za EU bez obzira što ne daju suprotno viđenje, ali Bože moj, oni plat'li, oni educiraju!
Kako smo mi čuli da se EU miša i u kriv k.......rastavac, mnogi od nas "malih ljudi" su zabrinuti za životno važne stvari koje bi se mogle promjeniti ulaskom u EU.
Pa evo ja koristim priliku da prenesem neke od upita koje sam zaprimila mailom.


Mila P. 67(umirovljena učiteljica) Šibenik
Dobar Vam dan draga gospođo ToxFox.
Dok sam prije dva dana skupljala boce iz kontejnera, pokraj jednoga trgovačkog centra, do mene je došla informacija o vašem e mailu.
Kolega iz matematike i ja smo se pitali da li da Vam se obratimo sa pitanjem koje nas muči.
Kako danas nije bilo gužve u trgovini mobitelima i računalima, našla sam slobodno računalo s kojeg Vam šaljem sljedeći upit :
Da li će ulaskom u EU naknade za prikupljenu ambalažu još uvijek vrijediti, i ako hoće, da li će boce koje su bačene u vrijeme Hrvatske, vrijediti i kad Hrvatske ne bude tj. kada uđe u EU?



Zujo 24 (narkoman) Split
Alo prika ToxFox, mogu li ja postavit pitanje ka? Evo moga pitanja..
Sad sam ka ono ajmo reć na dopu svaki dan, bereš me?
Dop kupujem od Žice Huligana, i dužan sam mu ka Kerum Isusu. Zato dikod obavim koji sitni poslić.
Ka malo obijem trafiku, naberem se duvana, kondoma, i to sve dam Žici Huliganu za platit dug.
On mi svaki put opali zidarsku i kaže Mrš' stoko drogaška kaš vratit sve?!
Bereš me ?
E sad, mene ne jebe dug, mene jebe oćeli on smit mi i dalje dilit zidarske kad uđemo u EU ili će morat prijavit obrt !
Fala ... ka ono...



Elena Ustinova 20 (slobodna zdravstvena djelatnica) Makarska
Zdravstvuj Otrovnaja Lisička, ja sam poslišala negdje da tebe se može pitati za ovo pitanja Svi u EU.
Skribujem ti brzje jer da mene ne uhvati doktor ravnatelj da ja sam na internjetu.
Sad idem na jahtu od jedan šeik i tamo će biti mnogije važni ljudi, fudbaleri, direktori, gradonačeljnici i minjistri.
A to je i moje prašanje. Jas te prašam da meni kazavjut jeli ja morala dati da uđu svima ?
Ravnatijelj skaže meni da u moja pasošporte piše EU - Elena Ustinova i da Svi u EU je točna.
Molim te NE glasuvaj za ulazak!
Zdravstvuj! Tebja ljublju... Elenka



Ante Gotovac 30+ (menager) Zagreb
Fakat puca kaj sam ja čul da ti pišeš blog i zakaj mi nisi javila, kaj?
Čul sam prek nekih kanala da si feš puca, a ak buš bila i blogerica ja bum te probil!
Čuj imam ti ja veze tu v Zgrebu, si videla kak sam Simonicu probil?!
Sad sam ti u svome Mercedesu i pšem ti prek Ipoda, tak da ne'am puno vremena, samo sam te štel pitati neš?
Kaj bu u EU bilo sa tantijemima od silikona ?
Kujiš ono, kak tantijemi od pjesme kaj sam je napisal, Meni trreba lova?
Me razmeš? Ak sam ja platil onoj kučki Simonici sise i ak ona te sise unovčava, kaj ja ne bi trebal imat pravo na postotak od svakog fuka? Me razmeš ?
Bok puca, sendaj mi sliku, bum te ja zastupal, niš se ne boj.
pusapusa



Zdravko Mamić 52 ( izvršni predsjednik NK Dinamo) Zagreb
Ja samo moram napisati ovdje da onoj mučkoj đubradi od novinara, nabiguzicama i ostalima koji mrze milu nam Hrvatsku, jedinu domovinu, koja na mom srcu leži, zbog koje noćima ne spavam i zbog koje moje srce krvari jer je ovi izrodi hoće rasprodati, dakle tim istima Ja Zdravko Mamić kažem:
Hrvatska će u EU! Usprkos svima takvima koji žele uništiti Dinamo svetinju, i Hajduka koji mi je draži od moje djece.
Nije Zdravko Mamić glup,aaaaaaaaa NE!
Oni bi posvađali dva naša bratska kluba, a Ja vam kažem Ja Hajduk volim isto kao i Dinamo, a Hrvatsku najviše.
Više od Dinama, u Dinamu rasprodajem igrače, Hrvatsku ne bi rasprodao!
Gdje sam stao?
A ha, Evo Ja vam kažem, kunem se na sve svoje, Ja želim da Hrvatska uđe u EU, kad Hrvatska uđe, uće i Hajduk!
To je jedini način da taj bratski klub dočeka proljećeljetojesenizimu u Evropi!
Zato vam Ja kažem AJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
(Za tebe nemam nikakvo pitanje, samo ako ti se javi neka Elena iz Ukrajine, ne vjeruj joj ništa!
Ta mućka đubrad mi podmeću i kleveću me!)



Mate 35 (vodoinstalater i galeb) Split
Alo mala, čuja sam da ti moš odgovorit na pitanja u vezi EU.
Nemam sad vremena pitat, čeka me jedna mala Čekinja tu na plaži.
Izgubija sam svoj broj mobitela pa mi ti pošalji svoj.
Ako imaš neku želju reci, ispuniću ti ribicu tri puta! zubo





| komentari (37) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin