Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



petak, 30.09.2011.

* Igraj igraj, stisni stisni!

Ne, stvarno, jeste ikad živjeli s nogometašem?
Ili bar spavali s njim.
Hoćeš nećeš, moraš se razumit u nogomet.
Em što je nogomet svako malo na TeVeju, em što oni pravi cili život utroše u naganjanje baluna, treniranje, pa trenerski posa.
Muka Isusova. Uvik su pod nekim pritiskom. Nema veze što je liga ŽNJ, pritisak je isti, razočaranje isto, sreća ista, samo lova nije.
Al et' valjda te gušte niko ne more platit, pa uglavnom i ne plaća. wink Bar u ovim gnj, žnj, frlj, ligama.
Ali zato doma dobijete zaljubljenika, koji i u snu trči, skače, prokida nogom i viče.
Nekad me totalno pripadne.
Evo, recimo, nakon one utakmice Dinamo-Real, probudi me vika.
"Maaaakni Samira! Trčiiii, pokrij Ronalda, poookrij!"
Trznem se, a ledeni me znoj oblija.
eek Šta ako mi je Jurčić u krevetu? Ili nedajbože Mamić?
Nagnem se da provjerim, i odahnem. Moj bilmez ! Trza nogama, dobaciva savjete smijeh

I onda jednom rekoh sebi.
Šteta tu silnu energiju utrošit na voleje po mojim gležnjevima, ajmo se mi ubacit u igru pa da vidimo rezultat.
Barem sam ja dobra u škaricama.

Uđem u krevet.
Taman ovaj viče "Proće te, proće te, drži ga!"
E rekoh neš majci proć dok je moje ekipe.
Uvodim novog igrača u igru!
Prvo zagrijavanje, naravno. Malo gore, malo dolje, da se malo oznoji. Ne može mi onako mlitav u igru.
Dok ga zagrijavam, prišapnem mu par savjeta, direktno jezikom, da se bolje prilagodi terenu.
Kad je očvrsa, ubacim u igru. Broj 18!
Trava je vlažna, temperatura 20 stupnjeva, teren malo džombast. Uvjeti za igru, idealni!
Publike ko u HNL-u... nula.

"Nastavi igru, uđi u 16!" bulazni ovaj moj.
Dobar savjet pomislim, i ukližem u šesnaesterac, direktno ispod igrača.
Uklizala prsimice. 18 priko mene. Naguravanje oko branki. Stani, to je gol auuuu-t jebenti sve, zavapim.
Prekid.
Spustim se niže do napadača i unesem mu se u facu.
Svašta sam mu izgovorila, izbeljila se. Pljucnula.
"Pazi isprid tebe, isprid tebe, uvati balun!"
A dobro. Dohvatim balun pa počnem driblat dvojicu ispod 18-ke.
"Daj mu, dodaj mu balun" vodi utakmicu ovaj moj.
Nema zime, kužim spiku.
Namistim se u povoljan položaj, okrenem 18-ku na dupe, lijevo desno, oko njega.
Izmutim ga balunima, prokliza mi kroz sredinu!
Odjednom se izmakne i nađe mi se u zaleđu!
Uvatija me u raskoraku, na kolinima.
Gol!!!
Zabija je. Sav u zanosu zabija još par puta, iako se računa ka jedan, nije to košarka.
Osim toga, zaleđe je, ali sudac ništa ne svira.
"Eto ti na!" krklja ovaj, vidim udrila mu slava u glavu. Pa tražim da se utakmica nastavi.
Razmještam igrače u bolji položaj.
Posegnem rukom, kad se odjednom izdreči "Indirekt!" .. benti, je stvarno, ruka.
Namistim živi zid, golman mi nabubrija od muke između raširenih branki.
18 se namišta, uzima zalet i.......... gol!!!
Opet slavi, pleše sambu, miga kukovima, ni Roger Milla mu nije ravan.
Dvojica plešu i lupkaju po korner zastavici.
Golman samo što mi ne prsne. Vidim napuniće nas.
Predajem se.
"Sudaaac jebentiii sviii raaaj kr aaaahaaaa aaaaaj!"

***Pravi ljubitelji nogometa neka mi ne zamjere.
Malo sam pomišala ekipe, al sam se držala osnovnih pravila igre.
Nogomet se i tako igra zbog golova.
Kao i obično kod ekipe koja popuši, jedini izgovor mi je - Bili su čvršća ekipa!





| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin