Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



četvrtak, 03.11.2011.

Vaginini monolozi II

mmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmm

Pusti me, imam posla!
mmmmmm pfuf
-Ma koji ti je, daj se smiri, vidiš da usisavam!
da da vidim da usisavaš. ti usisavaš! a ja? šta ja radim? ja ništa ne usisavam. stojim tu stješnjena između tvojih bedara i hop hop. malo me izbaciš kad se sagneš, malo me stisneš kad se uspraviš. udahni, izdahni, udahni, izdahni nut
-A ne, draga moja, a šta bi ti? Usisavala?
paaa kad već spominješ, znaš
-Hej da se razumimo! Ovaj šou vodim ja, a ne ti. Osim toga, nausisavala si se ti, moš malo i pretpit.
upravo u tome i je stvar, pametnjakušo. zašto bih se pretrpljavala? ajd daj mi jedan logičan razlog? ajd da te čujem, ako išta mogu čut od tog usisavača. dajugastomolimte, ne mogu mislit od toga
-Ma da, ti si kao inače sklona razmišljanju pa si sad u stvaralačkoj krizi. Tko te ne zna skupo bi te platio.
platio! eh, da mi je ono vrijeme, a ova pamet.
-A šta bi ti molim te? Prodavala se?! Zamisli tuke, ajd muči molim te.
ne mislim to genijalko, nego bih više birala, duže bih bila slobodna, više se provodila prije nego što bih zaigrala u 'one man show'
-I šta bi imala od toga? I ovako me dosta gnjaviš sjećanjima. I preuveličavaš sestro, preuveličavaš, znaš. Ne sjećamo se jednako.
a ko je tebi 'sestro' kriv što se sjećaš gadova, ja se sjećam 'radova' hihihi
-Je, samo se ti hihoći, tad sam bila mlada i naivna i puštala sam te da misliš umjesto mene. Draga moja, ta su vremena davno prošla. Osim toga ne sjećam se da si se bunila kad smo se usidrile.
no pa ne bunim se ja ni sada, samo se preispitivam. mislim, ajde reci pošteno, 20 godina isto sidro? šta najviše voliš jesti?
-Ne znam kakve veze hrana ima s tim, ali kad već pitaš, čekaj samo da navučem ovu jastučnicu, e, kad već pitaš špagete, bolonjeze, eto.
da svaki dan do kraja svoga života moraš jesti bolonjeze bi li ti dosadile. bi li se pitala kakvog je okusa druga spiza. bi li se sjećala kakvog je okusa bilo sve drugo?
-Naravno da bih, ali bih se onda morala misliti od kakvog je materijala napravljena druga hrana. Da li je prepržena, prekuhana, pokvarena, kojim mastima je premazana, kopčaš?
Osim toga, svojoj uvijek možemo dodati začine po svom guštu wink
I svaki put nam prija, i gotovo uvijek nas zasiti zujo
mmmmmda rolleyes
-Ma uostalom šta ti je danas? U klimaksu još nismo. Uredno si pod(kresana) i podš(tucana). Oni dani su ti na vrijeme, u čemu je kvaka?
Da ti se nije Ph pošemerio?
ne znaš?! za 3 dana nam je 43! eeej jebate 43!!! čim čujem taj broj usta mi se osuše, ožiljak mi počne pulsirati i stvara mi se kiselina u ustima.
-Ma donćju vori sister, ti si mlada onoliko koliko se ja mladom osjećam.
Nećeš ti meni više gledati onu glupavu reklamu na TV-u, samo se isprepadaš!
Od sad samo seksi scene i dobri komadi!
Vjerne jesmo, ali nismo slijepo vjerne.
Uostalom, znaš onu "Nisi od sapuna" belj

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (46) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin